zaterdag 25 februari 2012

Voor 2 lieve mensen!

 Dit kaartje heb ik gemaakt voor 2 lieve vrienden die ons een dikke envelop stuurden met een heel toepasselijke en bemoedigende inhoud. Als dank heb ik een kaartje voor hen gemaakt! Op de stippeltjes schrijven we nog een persoonlijke boodschap.

Het labeltje kreeg ik van een winkel. Ik kocht iets en ik vroeg of ik het prijskaartje dat ze eraf knipte mocht hebben. Toen kreeg ik een stuk of 20 van deze lege labels mee, zomaar, voor niks! Wat een leuke service!
Hieronder nog wat detailsfoto's:



Mijn inspiratie was een schets van http://millies-createyourart.blogspot.com/

3 opmerkingen:

  1. Hee wat leuk om te zien dat je de sketch hebt gebruit. Knap zeg! Hel is heel lastig om van een lo sketch een kaartje te maken.
    Vind hem super goed gelukt!
    Liefs,
    Dithny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hé Marjolein, wat leuk dat je de sketch van het Millies blog hebt gebruikt, goed gelukt hoor,
    groetjes, Wiebine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super dat je de layout van Millies voor je kaart heb gebruikt. De kaart is heel leuk geworden. En wat aardig van die verkoopster, dat is nog eens een leuke bonus op het shoppen.

    BeantwoordenVerwijderen