zondag 18 maart 2012

Beterschap!


 Een beterschapskaartje...ook altijd handig om in huis te hebben.
Gemaakt naar aanleiding van 3 challenges. Kijk maar hieronder.
Een challenge vind ik zo leuk om te doen! Het is een richtlijn waardoor ik op nieuwe ideeen kom die ik in de toekomst op kaartjes kan gebruiken. Leuk!

Bij dit kaartje kan het losse kaartje, de tag, eruit gehaald worden zodat je ook een schattig blaadje tevoorschijn ziet komen. De oranje kleur maakt het kaartje iets gezelliger en warmer.
Ik heb hier weer de ouderwetse letterstempels gebruikt maar ook een nieuwe van Kruidvat. Het papier is ook van Kruidvat en ik heb een randje uit een oud boek gebruikt.



















De challenges:



- DWYT #129 sketch



6 opmerkingen:

  1. Wauw, knap Marjolein om 3 uitdagingen te combineren! Leuk dat je de DWYT schets hebt gebruikt en bedankt voor het mee laten genieten!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk kaartje. Leuk ook dat je meedeed met onze uitdaging. Groetjes, Ankie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. A great way to combine the challenges, I love how you've done that newsprint and that sparkle too, so fun! Thanks so much for joining us over at The Play Date Cafe this week!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. What a unique card! LOVE that stapled fold, and your sentiment tag is too fun! Thanks so much for playing along with us this week at The Play Date Cafe!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. So very beautiful!! I am so happy to be your newest follower...thank you for playing at The Play Date Cafe!

    BeantwoordenVerwijderen