vrijdag 24 augustus 2012

Logo-kaart!

Pfff...een hele bevalling dit kaartje. Niet omdat ie zo ingewikkeld is maar omdat ik het lastig vond om een kaartje te laten inspireren door een logo...

De opdracht op het Liftchallengeblog was namelijk:

"Zoek een logo dat jou om welke reden dan ook aanspreekt en gebruik het als inspiratie voor je kaart. Het kan een logo zijn van je favoriete kledingmerk of parfum, van de mooiste verpakking in de voorraadkast of gewoon een logo dat je zoekt op Google. Wat je er mee doet, is aan jou. Gebruik de kleuren, de vorm of juist de tekst, laat je fantasie de vrije loop! Plaats bij je blogbericht wel het logo dat je als uitgangspunt hebt gebruikt."

Dit is mijn  kaartje geworden:


En? Is het te zien welk logo ik gebruikt heb?


....ik zal het maar verklappen...


 


Het is een stoer trouwkaartje geworden. Niet direct heel romantisch. Maar binnenkort hebben we 2 bruiloften op 1 dag. En tja...we kunnen niet naar allebei toe. Dit kaartje past wel bij degenen aan wie we het gaan opsturen. Een strak, modern kaartje.

7 opmerkingen:

  1. Ik wist het gelijk! Wat een super leuk strak kaartje is dit geworden. Ik heb door de jaren heen best wat van dit logo in mijn tas zien belanden, tis een leuk merk! Bedankt voor je deelname en veel plezier op de bruiloften!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Haha, ik wist het juist niet. En weet nog niet waar dat logo voor bestaat.
    Maar de kaart is prachtig geworden.
    Groetjes,
    Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Erg leuke kaart met dit gekozen logo! Fijn dat je meedoet met ons.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat ontzettend leuk Marjolein! Superleuk uitgewerkt en gaaf dat papier er achter.
    Dank je wel voor het meedoen met onze challenge.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik herkende het logo ook, leuk bedacht! Jammer dat je moet kiezen tussen twee bruiloften zeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuk kaartje, Marjolein! Heel origineel kaartje geworden zo.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuk logo voor een kaartje, ik snap dat je dit logo hebt gekozen, tis een erg leuk kaartje geworden met dat vellum! Groetjes joyce

    BeantwoordenVerwijderen