donderdag 3 januari 2013

Recycle-kaartje

Hebben jullie dat ook? Als je ergens bent dat je kijkt met 'ogen van een scrapper'? ;-)
Dit keer veel weggooi-materialen! Leuk om daar iets moois van proberen te maken!
 - golfkarton van een verpakking
- knoopjes uit de knopendoos
- bladzijde uit een oud boek van de kringloop
- label en touwtje van een spijkerbroek
 - En de bloem is van een servet van La Place, hele mooie dunne servetten met de kleur van kraft!
Kaart, plakparels en kant zijn van de Action.

Zo zie je maar: ogen open houden voor al dat moois dat anders weggegooid zou worden! Noggoed voor het milieu ook! :-)

Bedankt voor het langskomen!
Groetjes,
Marjolein

2 opmerkingen:

  1. Helemaal mijn ding, ik deel jou mening!
    Mooi gedaan met al dat afval materiaal.Ik doe dit zelf ook bij tijd en wijle, er kan nog zoveel. Maar ik ben ook wel zo eerlijk dat ik het ook weer leuk vind om nieuw materiaal te gebruiken.
    Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super leuk ik bewaar ook altijd van alles
    groetjes Josje

    BeantwoordenVerwijderen